Kopiera länk

Vi söker en administratör

Nu söker vi dig, vår nya administratör, till vårt företag med huvudkontoret i Linköping. Är du en person med erfarenhet av administration eller liknande, gillar du att arbeta i ett högt tempo, är du servicemedveten, bra på att organisera och planera, då kan det vara dig vi söker.

Om företaget

Ternstedt Invent AB startade i sin nuvarande form 2001 genom en sammanslagning av två tidigare familjeföretag med långvarig historia bakom sig. Idag är vi drygt 160 medarbetare med en omsättning på ca 300msek, och vi har utvidgat vår verksamhet både tjänstemässigt och geografiskt. Företaget har successivt vuxit under åren och kompletterat dess ursprung av affärsområden och erbjuder numera tjänster inom VS, plåt, ventilation, kyla, el samt larm & säkerhet. Förutom huvudkontoret i Linköping finns filialer i Kinda, Västervik, Åtvidaberg och Örebro.

Om tjänsten

Som Administratör på Ternstedt Invent arbetar du i en prestigelös och omväxlande omgivning där du arbetar självständigt i nära samarbete med övriga teamet. Du kommer ansvara för administrationen inom företaget och utgöra en viktig roll som får vår organisation att flyta. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort Linköping.

Arbetsuppgifterna består i huvudsak att supportera verksamheten på orterna i diverse administrativa uppgifter såsom;

  • Säkerställa en effektiv växelfunktion (samarbete sker med externt bolag)
  • Ansvara för administrationen av våra fordon och vår mobillösning
  • Dokumentation och arkivering (projekt, verksamhet, organisation mm)
  • Registrera leverantörsfakturor
  • Beställning av kontorsmaterial mm
  • Övrig support administrativa frågor

Vem är du?

Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom Administration sedan tidigare eller liknande, men du kan lika gärna vara i början av din karriär där stor vikt kommer läggas vid din personlighet. Du har en hög servicekänsla och klarar av ett stundtals högt tempo med många parallella arbetsuppgifter, samtidigt som du är noggrann, effektiv och strukturerad i ditt arbete. För att lyckas i uppdraget söker vi dig som är självgående, noggrann och tar ansvar för dina uppgifter. Du planerar och prioriterar ditt arbete självständigt och på ett effektivt sätt och du har en god vana av att sätta upp och leverera inom givna tidsramar. Du behöver ha ett stort intresse för samarbete och vara behjälplig mot hela organisationen i både små och stora frågor, då du kommer jobba brett inom hela administrationsområdet.

Vi erbjuder dig:

  • En tjänst som ger dig möjlighet att få jobba brett inom Administration där du har stor möjlighet att påverka din arbetssituation.
  • En inspirerande och prestigelös arbetsmiljö.
  • En arbetsplats där vi fokuserar på individens styrkor och utvecklingspotential.

Ansökan

Varmt välkommen att skicka din ansökan med CV och personligt brev till: liselotte.roos@ternstedtinvent.se

Sista ansökningsdag är 2023-05-31, men vi tillämpar löpande urval, så tveka inte att skicka din ansökan redan idag. Har du frågor angående tjänsten, är du välkommen att maila eller kontakta vår Ekonomi- och administrativa chef, Gustav Hjertstedt:

gustav.hjertstedt@ternstedtinvent.se

+4672-566 88 94

Peter.jpg